Τι θέλουν οι άντρες..

Έστω το εξής απλοποιημένο παράδειγμα:

Μετά από μία μικρή περίοδο αρχικής γνωριμίας, ένας άντρας κάθεται και συζητάει με μία γυναίκα. Και οι δύο κοιτούν κατάματα ο ένας τα μάτια του άλλου. Η γυναίκα ψύχραιμη, ο άντρας έτοιμος να σκουπίσει με άπταιστη μίμηση του Martini-man τα σάλια που του τρέχουν.

Μπορούμε να καταλάβουμε τι θέλουν;;;

Και εδώ θα αναδείξω την πλάνη της μικροαστής κουλτούρας μας όσον αφορά την ψυχολογία των φύλων.

Όλοι λένε ότι οι γυναίκες είναι περίπλοκα, δυσνόητα όντα που οι άντρες (και μερικές φορές και οι ίδιες) δεν έχουν την παραμικρή πιθανότητα να καταλάβουν. Οι άντρες πάλι…. φεύ!

Ε όχι! Κραυγάζω για το δικαίωμα των αντρών στην πολυπλοκότητα! Είμαστε εξίσου σύνθετα όντα!

Προς επίδειξη, θέτω τον εαυτό μου στο πρόσωπο του άνδρα και περιγράφω τα θέλω του:

  • Το άμεσο:

Θέλω να κάνω σεξ. ΤΩΡΑ!

  • Το  επαναληπτικό:

Θέλω να σε εντυπωσιάσω! (Για να κάνω σεξ και αύριο)

  • Το τακτικό:

Θέλω να κάνουμε σχέση! (Για να κάνω ακόμα σεξ και μία βδομάδα αργότερα)

  • Το στρατηγικό:

Θέλω οι υπόλοιπες να δουν ότι κάποια με εγκρίνει! (Για να συνεχίσω να κάνω σεξ και όταν καταλάβεις τι ρεμάλι είμαι)

  • Το ονειροπόλο:

Θέλω να γίνει αυτό που ονειρεύτηκα χτες στον ύπνο μου! (Όπου κάναμε αδιανόητα τρελό σεξ)

  • Το παλινδρομικό:

Θέλω να μην γυρίσω μόνος στο σπίτι το βράδυ! (Και κάνω σεξ με την χούφτα μου)

Και η λίστα συνεχίζεται…

Ορίστε! Και θέλετε να λέτε πως οι άνδρες είναι μονοδιάστατοι!

Για τους μη έχοντες χιούμορ, ανοίξαμε και περιμένουμε τα hatemail σας!

Υπογραφή:
Ο αρσενικο-σοβινιστής / σεξιστής

Disclaimer:

Από όλες τις γυναίκες γύρω μου, θέλω ΕΣΕΝΑ! Γιατί μου αρέσεις, γελάς με τις χαζομάρες που λέω, με αγγίζεις και νιώθω ηλεκτρισμό να με περνάει, γιατί μιλάς και ο υπόλοιπος κόσμος τριγύρω μου θολώνει στο παρασκήνιο μέχρι που βλέπω μόνο τα μάτια σου να με κοιτάζουν.
ΕΣΥ!
Γι’ αυτό ξεκόλλα και κάνε σεξ μαζί μου!

  1. Το disclaimer είναι all they money

      • Nick Raptis
      • 16 Οκτωβρίου 2009

      Το disclaimer είναι και ο λόγος που το έγραψα τελικά.. Περίεργο..

  1. No trackbacks yet.

Σχολιάστε

